הטיפים שלי בערוץ האוכל: איך מכינים חביתה טבעונית

3 תגובות לפוסט

  1. רוני הגיב:

    השאלה אם זה לא משמין בגלל שזה רק קמח ומים ואין בו חלבון כלל בטח נשאלה לא פעם, אך פעם אמרו לי שקמח זה קמח, לא משנה מאיזה קטניה הוא יוצר, אז מה התשובה לשאלה הזו אחת ולתמיד? האם זו ארוחה משמינה ובכלל לא בריאה או ההפך, עשי לי סדר בבלאגן בבקשה. 😯

    • אורי הגיב:

      למיטב ידיעתי הערכים התזונתיים של הקטניות לא נעלמים לשום מקום ברגע שטוחנים אותן לקמח.. זה לא עיבוד אלא פשוט אותו חומר שמרסקים לגרגירים מאד קטנים. בודאי שכל ערכי הקטניות נמצאים שם.

  2. אורי הגיב:

    שיפור לחביתה:
    לוקחים כפית זרעי צ'יה ומוסיפים לקערה רבע כוס מים.
    ממתינים 10-15 דקות. בינתיים מכינים ירקות לתוספת ליד החביתה.
    המים עם הצ'יה הופכים למעין ג'ל.
    כעת מוסיפים את קמח החומוס או העדשים ושאר עשבי התיבול. ועוד קצת מים לפי הנוסחה הרגילה.
    מערבבים.
    היתרון בזרעי הצ'יה שכעת יש תערובת מעט צמיגית כמו ביצה אמיתית.
    ועכשיו היא תתנהג במחבת כמו ביצה אמיתית. כלומר: לא תתפרק ואפשר להפוך בלי עזרים נוספים כמו צלחת ותרגלי אקרובטיקה אחרים.
    גם הרווחנו ערכים תזונתיים מצויינים מזרעי הצ'יה וגם נוחות בהכנה ובמרקם התוצאה.
    פשוט תענוג.

השאר תגובה ל אורי

סדנת בישול טבעונית
המטבח הטבעוני שלי
אורי שביט בהרצאה TEDX
אתגר 22+

מתכוני וידאו

במקום לזניה: מאפה זריז של טופו וירקות בסגנון איטלקי במקום לזניה: מאפה זריז של טופו וירקות בסגנון איטלקי

זכויות יוצרים © 2019 מתכונים טבעוניים, מאת אורי שביט

Free WordPress Themes, Free Android Games
שינוי גודל גופנים
ניגודיות