ארוחת בוקר טבעונית: מקושקשת טופו

6 תגובות לפוסט

  1. שלי הגיב:

    תודה!

    וגרסה עוד יותר מהירה לעצלנים:-) וכשרעבים וממש אין זמן או כוח לחתוך אפילו בצל ולטגן.
    לטגן דקה טופו מפורר בשמן זית , קצת מלח פלפל אנגלי/שחור, כורכום. להוסיף מטבוחה איכותית מהחומוסיה הקרובה אליכם, לחמם במחבת, להוסיף כוסברה קצוצה ותיבול אם צריך. אחלה בפיתה עם או בלי טחינה גולמית, חמוצים ועגבניות פרוסות או בלי כלום.

  2. מינוס השמן הגיב:

    וגירסה עם פחות שמן:
    את הרוטב מכינים רק עם כף אחת של שמן
    ולפני ההגשה מוסיפים עוד כף.

  3. טליה הגיב:

    הכנתי (בלי קישוא), יצא ממש ממש טעים!! תודה!

  4. ילנה ווליצקי הגיב:

    ואאו יצא מהמם! ולמרות שהסתבר (במהלך ההכנה) שנגמר לי הרוטב סויה בבית עדיין יצא מושלם (משערת שעם רוטב סויה יצא עוד יותר מושלם בפעם הבאה 🙂 )! תודה רבה על המתכון!

השאר תגובה ל מינוס השמן

סדנת בישול טבעונית
המטבח הטבעוני שלי
סוגת חמין
אורי שביט בהרצאה TEDX
אתגר 22+

מתכוני וידאו

עוגיות שיבולת שועל עם תותים ושוקולד עוגיות שיבולת שועל עם תותים ושוקולד

זכויות יוצרים © 2020 מתכונים טבעוניים, מאת אורי שביט

שינוי גודל גופנים
ניגודיות