מתקדמים לטבעונות – מתקדמים בגוגל!
יוזמה חסרת תקדים לקידום הקולינאריה הטבעונית בישראל – ליווי שיווקי וקולינארי חינם לעסקים שמתכננים מהלך טבעוני
יש לכם עסק בתחום המזון, אתם חושבים על מהלך טבעוני אבל מהססים או לא יודעים מאיפה להתחיל? היוזמה הבאה במיוחד בשבילכם:
הגישו את מועמדותכם למהלך טבעוני משמעותי בעסק ואולי תזכו בייעוץ שיווקי, קידום באינטרנט וייעוץ קולינארי לגמרי בחינם,
מתנת דודי שרון אסטרטגיה שיווקית וטבעוניות נהנות יותר של אורי שביט – עסקים מתנדבים למען הנגשת הטבעונות בישראל.
כבעלי מקצוע טבעונים, שעוסקים בהתנדבות ובתרומה לקידום הטבעונות בישראל, החלטנו לסייע לעסקים נוספים להתקדם לטבעונות ולהרוויח! בחרנו לשלב כוחות, לתרום מזמננו ומניסיוננו המקצועי, ולפתוח במהלך ייחודי וראשוני מסוגו בישראל (ואולי אפילו בעולם!), שיעזור לבתי עסק קולינאריים להנגיש את עצמם לקהילה הטבעונית והמעגלים שסביבה, ובמקביל – יסייע בקידום הטבעונות בישראל.
המהלך מתאים לעסקים שאינם טבעוניים – מסעדות, בתי קפה, חברות קייטרינג או יצרני מזון – ומעוניינים לצאת במהלך טבעוני חדש או נוסף על הקיים.
למה כדאי לעסק קולינארי להתקדם לטבעונות?
כדי לזכות בקהל חדש המתרחב כל העת (ובבני המשפחה והחברים שלו)
כדי להעניק לאורחיכם מגוון גדול יותר של אפשרויות טבעוניות, שהביקוש להן עולה בהתמדה
כדי לפנות לכל פלחי האוכלוסיה – לא רק לטבעונים (5% מהאוכלוסיה) אלא גם לצמחונים (8% מהאוכלוסיה), שוחרי בריאות ואנשים המפחיתים צריכה מן החי (כ-25% מהאוכלוסייה בישראל לפי הסקרים האחרונים).
מדריך מסעדות טבעוניות וידידותיות לטבעונים
מדריך קייטרינג, אוכל טבעוני מוכן הביתה, מאפים וקינוחים
מה אתם מקבלים?
יעוץ שיווקי וקידום למהלך הטבעוני של בית העסק שינתן על ידי דודי שרון ויכלול:
אופטימיזציה לאתר האינטרנט הקיים או ייעוץ וליווי בבניית אתר חדש
עריכת תכנים באתר הקשורים למהלך הטבעוני
קידום ברשת של עמודי האתר הנוגעים למהלך הטבעוני
הגברת תנועת גולשים לאתר דרך קידום בגוגל
יעוץ ועזרה בהתנהלות ברשתות חברתיות
*הייעוץ על ידי דודי שרון יינתן לתקופה של:
עסק שיעשה מהלך טבעוני משמעותי יקבל חצי שנה של שיווק וקידום במתנה.
עסק שיהפוך ל- 100% טבעוני יקבל שנה של שיווק וקידום במתנה.
ייעוץ קולינארי ושיווקי שינתן על ידי אורי שביט ויכלול:
3 מפגשים של ייעוץ קולינארי: סיוע בבניית התפריט הטבעוני, הנגשתו ותפעולו, כולל הכוונה מתכונאית.
מפגש הדרכה: מפגש נוסף של הדרכה לצוות הניהול/צוות העובדים של בית העסק על מנת למקסם את פוטנציאל ההצלחה של המהלך הטבעוני – היכרות עם הקהל הטבעוני ועם המניעים לטבעונות, דגשים בשירות ועוד.
חשיפה ופרסום של המהלך בעמוד הפייסבוק ובאתר “טבעוניות נהנות יותר”.
מי יכול להגיש מועמדות להשתתפות?
כל בית עסק מתחום הקולינריה, יחיד או רשת (מסעדות, בתי קפה, חברות קייטרינג, מפעל לייצור מזון), ותיק, חדש או בשלבי הקמה – שמעוניינים להכניס אופציות טבעוניות כחלק אינטגרלי מהתפריט (או, אדרבא, בית עסק קולינרי שמעוניין להפוך ל- 100% טבעוני). מתוכם ייבחרו חמישה בתי עסק ששלחו אלינו פרטים מלאים והביעו כוונה רצינית לצאת איתנו למהלך משותף ומשמעותי.
*ניתן לשלוח הצעות עד לתאריך 30.11.14
מי אנחנו?
דודי שרון – מתמחה בבניית אסטרטגיות שיווקיות באינטרנט וממובילי תחום קידום האתרים בארץ למעלה מ-8 שנים. טבעוני המסייע רבות ובהתנדבות לקידום הטבעונות בארץ, דרך עזרה בקידום באינטרנט וייעוץ שיווקי לעמותות אנונימוס, תנו לחיות לחיות, חוות השחרור ועוד. בקרו באתר
אורי שביט – עיתונאית אוכל, יועצת קולינארית, מנחת סדנאות בישול ומרצה. כאשר הפכה לטבעונית לפני כשלוש שנים הקימה את הבלוג הפופולארי “טבעוניות נהנות יותר” המתפרסם גם באתר YNET וזכה בתואר “בלוג האוכל הטוב בישראל” מטעם מגזין טיים אאוט. מעבר לעיסוקיה המקצועיים אורי היא אחת הדמויות המובילות את המגמה הטבעונית בישראל, ועוסקת בפעילות התנדבותית ענפה בשטח, בתקשורת ובהרצאות בארץ ובעולם.
חשוב לנו לציין ש:
המהלך הינו תרומה ונעשה כצעד התנדבותי לחלוטין.
השיווק, הקידום והפרסום נוגעים למהלך הטבעוני של בית העסק ולו בלבד. לא נסייע לקדם תכנים שאינם טבעוניים.
היות שהמהלך נעשה כתרומה ובהתנדבות, אין אנו מחויבים למלא את חלקנו ואנו שומרים לעצמנו את הזכות לסיים התקשרות עם בית העסק, במידה ואינו משתף פעולה ו/או מנצל את המתנה שניתנה לו באופן שלדעתנו פוגע ברוח המהלך עצמו.
כמובן, למען המטרה עצמה, אנחנו מקווים להיענות טובה ולשיתוף פעולה מלא וממלא!
תגיות: אורי שביט, מסעדות טבעוניות, דודי שרון
קטגוריות: פוסט נבחר
ב"ה
בוקר טוב לגברת אורי שביט
כל הכבוד על המבצעים החדשים, אני קראתי כרגע את הנתונים
ונותרתי בשוק, לא האמנתי שמספר הטבעונים כל כך גדול
חשבתי שהמספר הוא מועט, צמחונים יותר נפוצים, ולגבי התופעה שהרוב הגדול
עדיין אוכלים בשר ועוף, נקבל את זה, אנו בכל אופן במיעוט של 13% מהאוכלוסיה
שזה כ-מיליון וזה מספר מאוד משמעותי!
ולהוסיף גם את אלה שאוכלים אורגני היום המועדות שכיחה בניגוד ל-20 שנה לאחור!
יוזמה מעניינת מאוד! אשמח אם תעדכנו איפה זה בוצע בפועל ובאיזו ורה. זה בטח יעזור גם למסעדות אחרות לקבל רעיונות.
וואו, מדהימים! רעיון נפלא לקידום הטבעונות ועזרה לבעלי חיים אנושיים. 🙂