מתכונים לראש השנה: שיהיה מלא ברימון

12 תגובות לפוסט

  1. עופרה הגיב:

    שלום,
    רציתי לשאול מה יכול להחליף את חלבון הביצה בקציצות?
    את הבשר החלפתי לקמח חומוס אני מוסיפה בצל קצוץ ובצל מטוגן עם השמן שלו תבלינים ותפוח אדמה מבושל ומעוך.

    יש לך רעיון?

    תודה

    • אורי הגיב:

      היי עפרה, אם את מכינה קציצות מקמח חומוס, את לא צריכה להוסיף עוד משהו להדבקה, הקמח יתפוס את התערובת.

  2. דבורה הגיב:

    היי מהממת! להחליף את הליקר בברנדי או רום נראה לך שזה יצא טוב?

  3. רוני הגיב:

    הי אורי! הכל נראה נפלא 🙂
    שאלה: ברכיבים של קציצות הטמפה מופיעה חצי כוס קוואקר, שנעלמה מהוראות ההכנה… איפה היא משתלבת?
    תודה!

  4. מרב הגיב:

    היי אורי.. העיסה של הקציצות מאד יבשה.. מה בעצם מרטיב אותה?
    שנה טובה!

    • אורי הגיב:

      התערובת אמורה לצאת סמיכה מאד, קלה לכדרור כדורים. יש בה ירק ובצל מטוגן וגם הטמפה עצמה איננה חומר גלם יבש – אלה קטניות מבושלות בעצם. אבל אם את מרגישה שמשהו לא עובד לך במרקם, נסי להוסיף מעט (!) שמן זית.

  5. שגית הגיב:

    היי אורי ,
    יש מרכיב אחר שאני יכולה לשים בקציצות טמפה במקום פירורי לחם ?

    • אורי הגיב:

      היי, אפשר להוסיף קצת יותר שיבולת שועל. פירורי הלחם מוסיפים אווריריות, אבל אני מאמינה שיהיה בסדר גם בלעדיהם.

  6. צוק הגיב:

    נזיד הרימונים נראה נפלא, אבל לצערי ממש קשה להשיג עכשיו טמפה. האם אפשר להחליף את הטמפה בטופו? זה יעבוד?

    • אורי שביט הגיב:

      היי, אפשר בהחלט, הייתי מוותרת על עניין הטיגון הקל ומסתפקת באפייה כמו במתכון לכדורי טופו ברוטב לימוני שבבלוג.

השאר תגובה

סדנת בישול טבעונית
המטבח הטבעוני שלי
אורי שביט בהרצאה TEDX
אתגר 22+

מתכוני וידאו

במקום לזניה: מאפה זריז של טופו וירקות בסגנון איטלקי במקום לזניה: מאפה זריז של טופו וירקות בסגנון איטלקי

זכויות יוצרים © 2019 מתכונים טבעוניים, מאת אורי שביט

Free WordPress Themes, Free Android Games
שינוי גודל גופנים
ניגודיות